Haha , ik heb ze nog niet allemaal in een map gezet , volgens mij alleen die van HarryIk hou deel 1 aan![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha , ik heb ze nog niet allemaal in een map gezet , volgens mij alleen die van HarryIk hou deel 1 aan![]()
Dat gebruik ik zelf bijna standaard , bevalt primaDeel 1 zit o.a. ook trassi bij. Dat is de oldskool manier.
Kun je die Engelsman met zijn Bitcoins op de vuilnisbelt de hand schudden?Moet eerst maar eens die externe schijf vinden. Heb hem 10+ jaren geleden al eens ergens opgeslagen.
Ik heb denk ik 6 of 8 losse harde schijven , die kun je gewoon in een standaard / houder klikken , en dan films kijkenNaar kijken helpt ook niet.
Meestal worden ze geleverd met twee stekkertjes aan een draadje.
1van de stekkertjes moet dan in de behuizing van de harde schijf worden gedrukt, de andere aan meen ik een PC of Laptop of zoiets.
Het schijnt dat je pas dan kunt zien wat er op het inwendige van een harde schijf staat![]()
![]()
![]()
![]()
Ik sla niet op in de wolken , gewoon een hdd die je in een houder kliktKlopt Ronnie, hoeft tegenwoordig niet meer met kabeltjes.
Heel veel kan in de wolken worden opgeslagen, komt geen luchtanker of draadje meer aan te pas.
Super gemakkelijk en efficiënt.