Marine kookboeken

Deel 1 zit o.a. ook trassi bij. Dat is de oldskool manier.

Was er nog niet echt ingedoken die bestanden, alleen met een schuin waterig oog naar gekeken.
Zijn wel allemaal recepten voor "de jongens".

Heb echter nog geen recept gezien waarbij in de voorbereiding de Captain of the clan in de brine werd gezet onder de kiel.
Of is dit proces nog in wording?
Het plan voor dit recept schijnt twee dagen geleden opgekomen te zijn in de schreeuwdoos, dus ik dacht noem het maar even.

Ik moet deze ook ergens op een verdwaalde harde schijf hebben. Ben wel benieuwd of het dezelfde versie is. .

Zou je moeten kunnen zien aan de screenshotjes @Eddy6844 anders pm je je email maar dan stuur ik beide delen naar je toe.

Laatst bewerkt:
Naar kijken helpt ook niet.
Meestal worden ze geleverd met twee stekkertjes aan een draadje.
1van de stekkertjes moet dan in de behuizing van de harde schijf worden gedrukt, de andere aan meen ik een PC of Laptop of zoiets.
Het schijnt dat je pas dan kunt zien wat er op het inwendige van een harde schijf staat ;) ;) ;) ;)

Naar kijken helpt ook niet.
Meestal worden ze geleverd met twee stekkertjes aan een draadje.
1van de stekkertjes moet dan in de behuizing van de harde schijf worden gedrukt, de andere aan meen ik een PC of Laptop of zoiets.
Het schijnt dat je pas dan kunt zien wat er op het inwendige van een harde schijf staat ;) ;) ;) ;)
Ik heb denk ik 6 of 8 losse harde schijven , die kun je gewoon in een standaard / houder klikken , en dan films kijken
Echt alleen de kale harde schijf dus , werkt wel top als je veel via nieuwsgroepen doet/deed in mijn geval
Dus het hoeft niet altijd via kabeltjes/stekkertjes in je pc

Klopt Ronnie, hoeft tegenwoordig niet meer met kabeltjes.
Heel veel kan in de wolken worden opgeslagen, komt geen luchtanker of draadje meer aan te pas.
Super gemakkelijk en efficiënt.

Harde schijven is ook wel tamelijk ouderwets hoor.
Daarom gebruik ik de moderne technieken, en pleur al wat van belang is op SSD opslagruimte en maak als het goed is elke maand een kopie.
Nog wel met draadjes dat wel.
Zal altijd zo blijven, heb de fysieke opslagperikelen van Google in de Eemshaven van zeer dichtbij mogen en kunnen meemaken.
Ik mocht niks, Google alles, en wilden eigenlijk nog wel meer mogen en weten van en met mijn gegevens.
Toen een streep eronder gezet.
Microsoft idem, als je niet doet wat wij bepalen, doe je gewoon niet mee.
Nou bedankt.

Gelukkig doen ze bij de marine nog kabels gebruiken, en zijn de kookboeken stukjes nostalgie.
Kunne wij proberen dat weer boven te halen.

Klopt Ronnie, hoeft tegenwoordig niet meer met kabeltjes.
Heel veel kan in de wolken worden opgeslagen, komt geen luchtanker of draadje meer aan te pas.
Super gemakkelijk en efficiënt.
Ik sla niet op in de wolken , gewoon een hdd die je in een houder klikt
Maar tegenwoordig niet meer actief in die business

Terug
Naar boven Naar onder