Marine kookboeken

Stef_bbq

Compensator!
Forumleiding
PP / PB BCC Ribs Buikspek! BBQ Golf Worst SiC Pizza Diplomaat
Ik kwam online een verzameling kookboeken tegen die de Marine vroeger gebruikte (voordat de catering het daar overnam). Is geen linkje van, is gedownload via nieuwsgroepen.
Als je interesse hebt stuur me dan een PM met je emailadres en ik mail het naar je toe.

1740577779164.webp

Deel 2 is er ook.
7,1 MB groot

Marine kookboek deel 2.webp
Hoe groot mogen de bestanden eigenlijk zijn wanneer we die als bijlage in een PM of PB verzenden?
Zippen is ook nog een optie, tenminste als zip bestanden als bijlage worden toegelaten.
Van sommige fora weet ik dat een zip bestand niet is toegelaten.

Nee, in PM zijn die niet toegestaan. Mijn bestandje is in zip formaat 3,3 MB dus dat gaat prima over de mail. Wil ze niet online zetten op het forum ivm eventueel copyright.

Duidelijke uitleg.
Een uurtje geleden heeft Ronnie deel 2 van mij toegestuurd gekregen, 7,1 MB groot.
Zijn mailbox zou dat moeten kunnen pakken.
De mijne heeft het verstuurd, en nog geen bericht dat het niet verzonden of ontvangen kona worden.

Mogelijk reageert deheer @pa1ntje nog in dit topic met een bevestigend antwoord.
Dan geen gedoe met zippen en zo.

Klopt, je kan over het algemeen tot 25MB in de mail gooien. Ik denk dat ik ze van hetzelfde medium heb 😂

Zat van nieuwsgroepen gehaald , maar deze niet , dank voor het delen heren !

Harry bedankt voor deel 2, ik heb ze nu gebundeld in een zip bestandje dus stuur nu beide delen bij een PM met emailadres.

Ja, zit nog wel wat meer in maar daar komt het wel op neer.

dat ziet er ook echt niet uit. Het is niet zo mijn ding. Gebakken geprakte cornedbeef met ui is dat toch...
RECEPT GEBAKKEN MARINIER (2E MANIER)

Ingrediënten: Uien/Sambal/ Knoflook/zout/ketjap/en door heet water gespoelde cornedbeef.
Eerst de uien bakken met zout ,sambal,knoflook,uiteraard alles naar eigen smaak,
dan de gespoelde cornedbeef erbij,en als dat alles even lekker is gebakken,er een beetje ketjap aan toe voegen,niet teveel.
(Rode HOT ketchup kan en mag ook i.p.v. !)

Terug
Naar boven Naar onder